Yazar adı gereklidir!

Göster Şifre gereklidir!

Şifreni mi unuttun?

Yazar adı gereklidir!

E-posta gereklidir!

Göster Parola gereklidir!

12 + 12 =

Şifrenizi mi unuttunuz? Endişelenmeyin! Aşağıdan kayıt olduğunuz e-posta adresinizi girin ve şifrenizi sıfırlayın.

E-posta gereklidir!

Girişe Dön

Kapat
  • mage the ascension

    World of Darkness dünyasının modern büyücüleri konu alan frp sistemidir. Oyuncular binlerce yıllık öğretilerden gelen büyücü geleneklerinden birini seçerek oyuna hazırlanır. Her geleneğin kendine has öğretileri, ritüelleri ve büyü tanımları vardır. Verbena geleneği yaşam üzerine çalışırken, Order of Hermes doğal güçlerle ilgilenir.

    Yapılan büyülerin gerçeklik algısını yıkmaması ve paradoks oluşturmaması gerekir. Bu yüzden oyun yöneticisi ve oyuncular ortaklaşa çalışarak, kendi gerçekliklerini yani paradigmalarını kabul ettirmeliler. Çok kalabalık bir yerde havada süzülmeye çalışan birisi bunu başaramaz. Çünkü onu görenlerin gerçeklik algısıyla çatışır ve yapılan büyü kişiye zarar verir. Öte yandan kişi bunu bir sahnede yapar ve kendisini ilüzyonist olarak tanımlarsa, izleyiciler "kesin ip vardır" diyerek bu gerçekliği kabullenmiş olurlar.

    Geleneksel büyücülere karşılık, bunun gerçek olmadığını aslen bilimin gerçek olduğunu kabul eden Technocracy tarafı vardır. Büyücüleri avlayıp gerçek dünya düzenini korumaya çalışırlar. Geleneklerin aksine yaptıkları büyü değil, bilimsel gerçekliktir.

    Büyücü gelenekleri 11 aileden oluşmuş fakat yıllar içerisinde 9'a düşmüştür. Bu gelenekselci aileler şöyle:

    Akashic Brotherhood
    Euthanatos (Chakravanti)
    Celestial Chorus (Chœur Céleste)
    Dreamspeakers
    Order of Hermes
    Cult of Ecstasy (Sahajiya)
    Sons of Ether
    Verbena
    Virtual Adepts

    geeksozlukcom geeksozlukcom geeksozluk